tisdag 17 februari 2009

Vilket sportlov! Alla är bortresta mer eller mindre. Vännerna som återstår och som är hemma, tofflar med sina J pojkvänner. Dem borde skjutas! Men som tur är har man en fin själ till vän - Louise (hon har ingen pojkvän för tillfället, THANK GOD). Som orkar ta sig in till stan en Måndag, vilket alla andra tycker är så JÄVLA jobbigt! Jag är inte bitter denna tisdag kväll. Jag och Louise drack iallafall ett jävligt gott rödvin, ett rödvin som jag utan tvekan kommer dricka fler gånger... Det var väldigt gott. Jätte gott. Jag älskar rödvin! Vi snackade en massa skit allt från miljöproblem till hur mycket jag ogillar teletubbies. MEN, nu tänker jag inte skriva något mer, för jag ska ta mig ett varmt bad med min älskade buddie Miss Rödvin - il Conte, Primitivo Negroamaro!

Adiós!

Inga kommentarer: