tisdag 24 februari 2009

Så, nu äntligen kan jag pusta ut efter att ha skrivit ett 200 sidor (känns det som) långt kulturarbete. Och lite smått alkis man nu blivit efter sportlovet, så tänkte jag fira det med en jättegod Staropramen. Men nej, så blev det inte, på grund av min sura moder. Så jag fick ta en en lättöl istället. Och det går bra det med. Imorgon blir det jobb på Café Sorl, eller ja, jag ska provjobba! Det ska bli mycket kul och intressant för jag vill tjäna ihopa pengar, så jag kan gå på massa ansiktsbehandlingar och köpa mina älskade hudvårdsprodukter från Decléor. Mums. Jätte Mums. Med tanke på att jag kan jävligt mycket om hudvård, inte för att vara divig (möjligtvis lite) så kan ni alltid fråga mig om hudvårdsprodukter. Jag är ju trots allt hudvårdsgurun Charlie från landet Decléor.

1 kommentar:

Isabel Af Öhring sa...

Jag snackade med en riktigt pudding (som jobbar på barista) idag. Han var flygvärdinna, PÅ SAS! Hör och häpna! MJAU!