onsdag 10 december 2008

Bedste Julemanden

I veckan har jag ägnat tid åt att plugga på mina 2 prov samt 4 arbeten. Fram tills nu, då jag tänker ta en paus framför tvn med en kopp 60% alkoholhaltig glögg, för att sedan fortsätta! Men det roligaste med alla prov och arbeten, är att allt ska äga rum under samma dag, imorgon torsdag! Skål för det, jag tackar! När allt pluggande blivit historia, imorgon vill säga, så ska jag bege mig in till stan för att hitta lite julklappar, bland alla hyperaktiva pensionärer som kastar sig över allt och alla. Till mina syskonbarn, syskon samt päron och någon mer? Vilket troligen inte kommer bli en enkel match med tanke på att jag är morbror till 8 barn, farbror till 1, har 6 syskon samt 2 föräldrar och 2 styvisar. Så det kommer bli en lång och mysig dag samt minus i kassan! Men vafäään snart är det Julafton och då ska det ätas griskött med glögg, mums!


Shake it bitch!


I lang voor u





Inga kommentarer: