lördag 29 november 2008

Ett afrikanskt barn

Vakna imorse kl 8 att jag halvsov i en röd hink, hade en hemsk jävla bakfylla (som jag fortfarande lider av) var uttorkad i hela kroppen som ett afrikanskt barn och jaaa en massa mer. Fatta ingenting. Jag ser även ut som att jag blivit daskad eller slagen i huvudet för hela mitt ansikte är uppsvullet. Ingen rolig syn. Var inte direkt medveten om att jag åkt taxi med Isabel hem till sig och somnat. Men jobbigt nog, kommer man ihåg alla jävla tabbar man gjort, som man kanske skäms över lite eller vill ångra att man gjort, precis när man vaknat. (inga livshotande-pinsamma tabbar då) men jag ställer mig ändå frågan, VARFÖR? Kan man inte få en lite bättre start på dagen. Men vafan sådant är livet, men lever EN jävla gång, klart som fan att man ska ha kul, vad har man att förlora liksom? Ni förstår vad jag menar bitches!

Nu tänker jag och Isabel iallafall dränka oss i gott kaffe på Barista i Malmoe med Sara Thurellis!
Jag ska även dricka ca: 10 liter vatten, för att återställa min harmoniska balans i kroppen och bota min skrikande huvudvärk.

Hoppas denna dag blir lite lugnare och att man får uppleva en liten överraskning som skulle sätta en guldstjärna på sitt välmående under denna lördag samt helg!

"if I can turn back time" Jo TACK!

als u

Inga kommentarer: